Odder Gymnasium har netop sagt farvel til deres afgangselever, der blev fejret ved en varm og rørende dimission. Ceremonien blev en hyggelig afslutning på skoleåret og en betydningsfuld dag for både studenterne og deres familier.
Gymnasiet takker alle deltagere for at være en del af denne mindeværdige begivenhed. I de kommende dage kan man se de glade studenter i vognene, når de traditionelt kører rundt i lokalområdet for at fejre deres eksamen.
Kilde: Odder Gymnasium