Mens håndboldsæsonen stadig venter på sin startfløjt, kæmper Odder Håndbold Elites social media-redaktion mod den intense sommervarme. I stedet for træningsdyst er det tastaturer og kolde drikke, der dominerer hverdagen på det varme kontor.
Redaktionen foreslår at nedkøle sig i sommerhedens greb: En tur til stranden, kolde forfriskninger som vandmelon eller is, skyggefulde pletter, eller endda en tur under haveslangen. Forhåbningen er, at håndboldspillerne snart igen vil indtage hallen for at give publikum svedige tacklinger og sejre. Indtil da opfordres alle til at holde væskebalancen i orden og nyde det flygtige danske sommervejr.
Kilde: Odder Håndbold Elite