Emil Elkjær tangerer banerekord på Odder Golfklub

dato

Golfspiller Emil Elkjær fra Odder Golfklub fortsætter med at imponere. Efter en hole in one i Silkeborg i weekenden, leverede han en bemærkelsesværdig præstation på hjemmebanen. Emil gik 11 slag under par, med 10 birdies og en eagle, hvilket bringer ham op på niveau med banerekorden, som han nu deler med Daniel Løkke.

Odder Golfklub udtrykker stor stolthed over Emils præstationer og venter spændt på næste uges DIAC-turnering i Silkeborg, hvor både Emil og klubkammeraten Izak Phan skal deltage. Klubben ønsker dem begge held og lykke i konkurrencen.

Mest læste artikler