Til besættelse snarest muligt, dog senest 1. oktober 2025. Stillingen er på 37 timer.
Borgerservice består af 24 medarbejdere, som er organiseret i fire dynamiske teams. Kulturen her er præget af et tæt og velfungerede samarbejde på tværs af de forskellige teams og af et stærkt socialt fællesskab med masser af humor og plads til forskelligheder. Vi har en uformel omgangstone, hvor et godt grin er et uløseligt element i vores hverdag.
Borgerservice i Odder består af fagområderne: Ydelse som dækker kontanthjælp/pension/fleksløn mm, opkrævning og kontrol af socialt bedrageri, samt pas/kørekort/MitID og folkeregister mm.
Desuden bemander vi call-centeret for kommunens hovednummer.
Du vil blive en del af sekretariatsteamet som er et velfungerende team med 5 andre kolleger.
Arbejdsopgaverne er:
- Betjening af borgere ved personligt fremmøde, digitalt og pr. telefon
- Beregning og udbetaling af flekslønstilskud og ledighedsydelser
- Beregning og udbetaling af løntilskud
- Opgaver omkring sygedagpenge
- Øvrige administrative opgaver, fx, afløsning i reception/callcenter, samtykkeerklæringer mm.
- På sigt, sagsbehandling af andre sagstyper i Borgerservice
- er kontoruddannet inden for offentlig administration
- har en imødekommende og tillidsskabende personlighed
- har et overordnet kendskab til arbejdsmarkedsområdet og gerne kendskab til de administrative systemer (KY, KMD-Momentum, NOVA, Opus, KSD e.l.)
- kan arbejde selvstændigt og helhedsorienteret
- har en god systematik og kan bevare overblikket
- et afvekslende job med høj grad af selvstændig kompetence
- gode og hjælpsomme kolleger
- en travl arbejdsplads som er i stadig udvikling
- sparring og sidemandsoplæring
- Som en af de mindre kommuner tilbyder vi gode arbejdstider, flekstid og stor mulighed for selvudvikling og ansvar.
Der er ansøgningsfrist den 9. august 2025
Vi ser frem til at modtage en motiveret ansøgning vedlagt relevant dokumentation, CV mm.
Samtaler afholdes den 20. august 2025 i tidsrummet kl. 8-15
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK Kommunal.
Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Referencer indhentes efter aftale med ansøger.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Malene Balzer på tlf. 4035 4785, mail: malene.balzer@odder.dk eller økonomisk sagsbehandler Anja Saugberg på tlf. 8780 3437.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Odder Rådhus, Rådhusgade , 8300 Odder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/87350caf-d1e1-4908-bb25-2fbaa9bdb51b