BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Borgerforløb i Sundhed og Omsorg søger en dygtig, kompetent og gerne erfaren administrativ medarbejder, til at løse forskelligartede sekretæropgaver - herunder understøttende skriftligt arbejde som fx referater mv.
Du vil få både faste og forefaldende administrative opgaver, så du skal være indstillet på, at blive vores uundværlige "blæksprutte" i hverdagen.
Vi søger med andre ord en kollega, som er uddannet inden for det administrative område eller har god erfaring hermed.
I jobbet som administrativ medarbejder i Borgerforløb løser du opgaver for Sundheds-og Omsorgschefen, for lederen af afdelingen og i enkelte og velafgrænsede opgaver for hele Sundhed og Omsorg.
Om os:
Borgerforløb er et tværfagligt Myndighedsteam, hvis faglige afsæt er hverdagsrehabilitering, sundhedsfremme og forebyggelse.
Vi er en dynamisk arbejdsplads, der sætter faglighed og engagement højt. I det daglige arbejde har vi et tæt samarbejde med vores kollegaer i Sundhed og Omsorg, de private udfører og leverandører, og vi har også et tæt samarbejde på tværs af de øvrige afdelinger i Odder Kommune.
Odder Kommune er blandt andet kendetegnet ved, at have korte kommandoveje, hvilket har stor værdi i vores travle hverdag, hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt.
Om stillingen:
Du vil i stillingen blive mødt med en bred vifte af opgaver, hvor du blandt andet skal:
Agere som fortrolig sekretær for Sundheds-og Omsorgschefen, Seniorrådet og MED udvalget
Stå for forberedelserne, booking af lokaler, mødeindkaldelser, referater m.v. i forbindelse med mødeaktiviteter
Være ansvarlig for tilmeldinger til kurser, konferencer og lignende
Stå for den daglige håndtering af Sundhed og Omsorgs posthåndteringssystem
Deltage i opdatering af Sundhed og Omsorgs Hjemmeside
Kompetencer:
Du…
Har en administrativ uddannelse eller stor erfaring inden for området
Har gode samarbejdsevner, er imødekommende og har en positiv tilgang til livet og ser mangfoldighed som en styrke
Arbejder struktureret, er selvstændig og kan bevare overblikket, når der kommer mange bolde i spil
Er nysgerrig, opsøgende og trives med, at blive faglig udfordret i en ofte travl hverdag
Vi tilbyder:
Et godt og trygt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer
En spændende organisation i konstant udvikling
Et job, hvor du har mulighed for stor frihed og medbestemmelse i hverdagen
Løn- og ansættelsesforhold:
Der er tale om en fast stilling på 30-35 timer om ugen med forventelig tiltrædelse den 1. maj 2024 eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
Du vil i din stilling referere til Leder af Myndighed Bo Demalieth.
Yderligere oplysninger:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Leder af Borgerforløb Bo Demalieth på tlf.: 2948 5689, E-mail: bo.demalieth@odder.dk
Sundheds-og Omsorgschef Majbritt Veise Blohm på tlf.: 29209675, E-mail: majbritt.blohm@odder.dk
I perioden fra den 22/3 til den 9/4 kan du kontakte Teamleder for økonomi og administration Lene Margrethe Hansen på tlf. nr. 2948 5690, E-mail: lene.margrethe.hansen@odder.dk
Ansøgningsprocedure:
Ansøgningsfrist: fredag den 12.04.24
Ansættelsessamtaler: onsdag den 24.04.24
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d277194c)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Odder Kommune, Borgerforløb, Vitavej, 8300 Odder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010063