Sundhed og Omsorg søger en Tekniker til Odder Kommunes hjælpemiddeldepot

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ny kollega til Hjælpemiddeldepotet i Odder Kommune. Stillingen er på 37 timer om ugen, gerne med start den 1. februar 2024. Vores opgaver forudsætter, at du har en håndværksmæssig baggrund og gerne indenfor mekanik og elektronik.

Som tekniker i hjælpemiddeldepotet vil du skulle varetage opgaver indenfor det område, der primært omhandler vedligeholdelse af mekaniske og elektroniske hjælpemidler.

Din primære funktion bliver værkstedsopgaver, herunder reparation, tilpasning og afprøvning af hjælpemidler, samt opgaver med låseenheder og nødkald, som indebærer opsætning og nedtagning, test, programmering og lagerstyring af enhederne.

Vores forventninger:

Vi forventer, at du er en selvstændig, frisk og initiativrig medarbejder. Du skal være fleksibel med at løse alle opgaver i hjælpemiddeldepotet, da vi løfter hverdagen i flok

Om os:

Hjælpemiddeldepotet er en del af Borgerforløb, som er et tværfagligt Myndighedsteam, hvis faglige afsæt er hverdagsrehabilitering, sundhedsfremme og forebyggelse.

Vi er en dynamisk arbejdsplads, der sætter faglighed og engagement højt. I det daglige arbejde, har vi et tæt samarbejde med vores kollegaer i Sundhed og Omsorg, de private udførere og leverandører og vi har et tæt samarbejde på tværs af de øvrige afdelinger i Odder Kommune. Her kan du se en præsentation af Sundhed og Omsorg: præsentationsvideo.

Odder Kommune er blandt andet kendetegnet ved, at have korte kommandoveje, hvilket har stor værdi i vores travle hverdag, hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt.

Om stillingen:

Du vil i hverdagen skulle indgå i en lang række opgaver:

  • Planlægge reparationer
  • Planlægge årlige service på div. Hjælpemidler
  • Holde orden på reservedelslageret
Kompetencer:

Du…

  • Har en håndværksmæssig baggrund og teknisk snilde
  • Har interesse og flair for at arbejde med vores elektroniske lagersystem, KMD Nexus
  • Er god til it, og har flair for læring på området
  • Kan tage ansvar og træffe beslutninger, under hensyntagen til de procedurer og aftaler, vi har besluttet i fællesskab
  • Forstår at møde borgeren med respekt og i øjenhøjde, fx ved at have interesse for, at forstå deres udfordringer
  • Har ordenssans, er initiativrig og vægter grundig lagerstyring og oprydning
  • Kan samarbejde i en god tone med kolleger – også når tingene skal gå stærkt
  • Kan tage medansvar, og er en ”team-player”, der byder ind på fælles opgaveløsning
  • Kan tilrettelægge, prioritere og strukturere en hverdag – også når dagen ikke går som forventet
  • Har kørekort til bil, kategori B


Løn- og ansættelsesforhold:

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med forventelig tiltrædelse den 1. februar 2024 eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.



Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Afdelingsleder Claus Steffensen tlf.: 3084 3456, E-mail: claus.steffensen@odder.dk



Ansøgningsprocedure:

Ansøgningsfrist søndag den 17.12.2023

Ansættelsessamtaler onsdag den 20.12.2023

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sundhed & Omsorg, Vitavej , 8300 Odder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950041

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet