Skovbakkehjemmets Hjemmepleje opprioriterer med engageret vagtplanlægger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en arbejdsplads, hvor mennesket, værdierne og arbejdsmiljøet er i fokus?

Skovbakkehjemmet Hjemmepleje søger engageret vagtplanlægger med planlægningserfaring. 

Vi søger lige præcis dig, der har et godt overblik, struktur og flair for detaljen. 

Dine primære opgave vil være at planlægge medarbejdernes arbejdstid, ferie og anden frihed, så vi sikrer stabil drift og dermed gode arbejdsbetingelser for medarbejderne. 

Din primære funktion vil være vagtplanlægning i tæt samarbejde med både gruppeledere og afd. Ledelse. Afhængig af dine kompetencer kan der være andre administrative opgaver der understøtter tværgående opgaver i afdelingen. 

Stillingen er som udgangspunkt 25 timer med mulighed for at drøfte timetal til samtalen. 

Skovbakkehjemmets Hjemmepleje er en del af Danske Diakonhjem, et privat alternativ til den kommunale hjemmepleje i Odder Kommune. Vi varetager både praktisk bistand og personlig pleje hos en stor del af kommunens hjemmehjælpsmodtagere. Vi har eksisteret siden 2003 og er støt vokset til nu at være omkring 70 medarbejde fordelt på fastansatte og egne afløsere/tilkaldevikarer. Hovedsageligt SOSU-medarbejdere men også ufaglærte, som arbejder dag og aften. 

Vi søger lige præcis dig, der:

  • Har erfaring med planlægning af større medarbejdergrupper.
  • Gennem arbejdet med tjenestetids- tilrettelæggelse kan være med til at skabe en god og samarbejdende kultur.
  • Kan kommunikere på en anerkendende måde med kollegaer – også i travle perioder. 
  • Forstår at arbejde med langtidsplanlægning og ressourcestyrring, der sikrer at dagens og fremtidens vagter er dækket med de mest kompetente medarbejdere.
  • Er opmærksom på at minimere brugen af eksterne vikarer og primært anvende vores egne afløsere.  
  • Nyder at jonglere mellem overenskomstaftalen, lokalaftaler og den enkeltes medarbejders ønsker.
  • Kan tilrettelægge arbejdstidsplaner i forhold til indkomne ønsker fra medarbejderne og de behov, der måtte være i afdelingen. Herunder også tilrettelæggelse af arbejdstidsplaner i forbindelse med ferie, afspadsering, mødeaktivitet, SH-dage, uddannelse og lign. 
  • Kan registrering af præsteret arbejdstid og lønindberetninger i Silkeborg Data Tjenestetid. Fra 1. april anvender vi PDC-vagtplan. 

Vi kan tilbyde dig:

  • En god introduktion
  • En dejlig arbejdsplads, med rummelighed og godt humør
  • En arbejdsplads hvor arbejdsmiljøet er højt, og kontinuerligt får opmærksomhed.
  • En foranderlig hverdag hvor alle ønsker det gode samarbejde
  • En attraktiv Sundhedsforsikring, der kan hjælpe dig og din familie med relevant og effektiv hjælp
  • En aktiv personaleforening
  • En ledelse der lytter, og er oprigtig interesseret i at samarbejde med dig. 

Det praktiske:

Stillingen er som udgangspunkt på 25 timer. Ansættelse vil være fra 1. april 2024, evt. tidligere hvis muligt.

Danske Diakonhjem følger overenskomsten og der kan forhandles for individuelle kompetencer. 

Lyder stillingen som noget for dig, så send ansøgning via knappen "Ansøg dette job."

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Afdelingsleder Charlotte Bindner på tlf. 2138 5014

Ansøgningsfrist d. 21. februar. Der afholdes samtaler d. 26. februar. 

Vi glæder os til at høre fra dig!


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e3158614)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Friplejehjemmet Skovbakkehjemmet, Holsteinsgade, 8300 Odder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988536

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet