Receptionist, kontor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du udadvendt, god til at koordinere og har fokus på at give en rigtig god service? Trives du med daglig kontakt til mange forskellige mennesker og kan lide en hverdag med mange varierende opgaver? Så er det måske dig, vi står og mangler i en af vores studieadministrationer. 

Vi søger lige nu en receptionist, der har lyst til drive vores reception med to dygtige kolleger og være en del af studieadministrationen på Handelsfagskolen i Odder, som er en del af Aarhus Business College. 

Som receptionist på Handelsfagskolen er du en yderst vigtig ressource og er skolens ansigt udadtil. At yde den bedste service, være smilende og imødekommende er derfor vigtige egenskaber i jobbet. 

Dine arbejdsopgaver

  • Tage imod henvendelser fra elever, gæster, samarbejdspartnere og undervisere både på telefon og ved skranken
  • Koordinere værelsesbooking for elever
  • Omstille telefoner
  • Besvare mails fra hovedpostkasse
  • Håndtere forskellige administrative opgaver

Vi lægger vægt på, at du:

  • bidrager selvstændigt og ansvarsbevidst til at løse receptionens opgaver
  • evner at have mange bolde i luften og er omstillingsparat
  • er empatisk, serviceorienteret og håndterer konflikter konstruktivt og professionelt
  • har let til smil, godt humør og er positiv
  • er en teamplayer og god til at løse opgaver i fællesskab. 

Du vil indgå i et samlet team på tværs af medarbejdere på Handelsfagskolen i Odder og i Skåde.  Vi vægter højt, at der er et godt kollegialt fællesskab, og at vi hjælper hinanden og er fleksible, når der er brug for en ekstra hånd til en opgave. Der kan være behov for fleksibilitet i forhold til arbejdstider. 

Ansættelse

Ansættelsen er på 20 timer, og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem HK/Stat og Finansministeriet. Indplacering i løngruppe 2 basistrin 1 med mulighed for at forhandle kvalifikationstillæg.

Tiltrædelse senest d. 1. marts - meget gerne tidligere. 

Ansøgning

Send din ansøgning, hvor du fortæller om din baggrund, og hvordan du ser dig selv bidrage til vores team og løse vores fælles opgave, senest fredag d. 9. februar 2024. Husk at sende dit CV og relevante bilag med.

Vi indkalder løbende til ansættelsessamtaler og lukker for yderligere ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat til stillingen. De sidste samtaler afholdes i uge 8.

Om os

Aarhus Business College er Danmarks ældste eksisterende handelsskole, og i mere end 150 år har v i uddannet inden for det merkantile felt. Vi er også en af landets største erhvervsskoler med mere end 3.100 årselever og ca. 550 medarbejdere fordelt på de 4 hovedområder - HHX-gymnasiet, EUX-gymnasiet, Hovedforløb og Kurser & efteruddannelse.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Teamleder for studieadministrationen i Skåde og Odder, Maria Fauerby Iversen på tlf. 25413540 eller mafi@aabc.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (10-21 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Handelsfagskolen Odder, Rådhusgade, 8300 Odder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979376

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet