Lønkonsulent til nyoprettet lønteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Odder kommune søger en lønkonsulent til nyoprettet lønteam

Lønteamet er en del af Økonomi & Administration, som varetager alle løn- og økonomiopgaver på tværs af alle fagområder. Økonomi & Administration er en nydannet afdeling efter en stor omorganisering af det administrative område i Odder Kommune. Du vil derfor få mulighed for at deltage i opbygningen af den nye afdeling sammen med kompetente og engagerede kolleger, både i forhold til det faglige og kulturen i afdelingen.

Odder Kommune er en lille kommune. Én af fordelene ved dette er, at vi har et meget tæt samarbejde internt i afdelingen og ud mod vores lokale enheder.

Som lønkonsulent vil du komme til at samarbejde med de decentrale ledere om alle forekommende løn- og personalemæssige arbejdsopgaver. Du vil komme til at arbejde med opgaverne fra indberetning i lønsystem til udfærdigelse af ansættelsesbrev.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:

  • Færdiggørelse af oprettelser, ændringer og fratrædelser af medarbejdere
  • Udfærdigelse af ansættelsesbreve
  • Indberetning af engangsydelser
  • Indberetning/opfølgning af fravær i forbindelse med sygdom, ferie, omsorgsdage mm.
  • Sagsbehandling/refusion af fravær i forbindelse med sygdom og barsel
  • Behandling af indkomne mails
  • Tværgående opgaver med nyhedsbreve, afstemning af lønkonti mm.
  • Undervisning af nye medarbejdere.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til KMD’s fagsystemer – SAP Opus og Rollebaseret Indgang, men det er ikke en betingelse.

Vi tilbyder:

  • En stilling i vores lønteam, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på opbygningen af afdelingen og være med til at udfærdige nye arbejdsgange.
  • Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • En afdeling med et kompetent og fagligt hold af lønkonsulenter, der lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone.

Vi forventer, at du

  • Har erfaring med og flair for IT og administrative opgaver
  • Er positiv af sind og ser muligheder frem for begrænsninger

Arbejdstiden er på 30 timer og løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Økonomi- og administrationschef Birgitte de Place på tlf. 2486 5545.

Ansøgningsfrist er mandag den 15. april 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 23. april 2024.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9aeff515)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Odder Kommune, Løn & Økonomi, Rådhusgade, 8300 Odder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010182

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet