De første studenter fejret på Odder Gymnasium

dato

Odder Gymnasium markerede i går en festlig tradition ved at hejse flaget for årets første studenter, Alma, Anne Katrine og Jonas. De tre elever satte punktum for deres gymnasietid efter at have bestået en række eksaminer, både skriftlige og mundtlige.

De bestod eksaminer i blandt andet matematik, musik, fysik, og dansk, hvor dansk blev afslutningen - den såkaldte "hue-eksamen". Fejringen indleder en uge, hvor i alt 150 elever forventes at få huen på. Gymnasiet udtrykker stolthed over elevernes præstationer og fejrer deres indsats med manér.

Mest læste artikler