BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Efter en omorganisering i Odder Kommune bliver den administrative del af pladsanvisningen nu placeret i Borgerservice. Visitationsopgaverne til fortsat være centralt placeret i Skole- og Dagtilbud.
Vi søger derfor en engageret medarbejder, der har flair for tal, kommunikation og god borgerbetjening, og som har lyst til at løfte opgaverne i Pladsanvisningen. Stillingen er på 37 timer og til besættelse snarest eller senest pr. 1 december 2024
Da stillingen er ny i Borgerservice vil du få stor indflydelse på opgaveløsningen og samspillet med de øvrige teams i Borgerservice og desuden et tæt samarbejde med visitationen til dagtilbud, dagpleje, SFO og klub.
Du vil blive en del af et team på 7 medarbejdere, som varetager borgerbetjening bredt, herunder telefonomstilling, ekspedition og sagsbehandling inden for pas, kørekort, MitID, folkeregister, indskudslån, økonomisk friplads, vielser mv. Medarbejderne er i vid udstrækning fælles om opgaveløsningen, hvorfor en høj grad af samarbejde, vidensdeling og faglig sparring er nødvendig.
Opgaver og ansvarsområder:
Som primær ansvarlig for de administrative opgaver i Pladsanvisningen vil du få ansvar for at sikre en effektiv og rettidig behandling af ansøgninger om pasningstilbud.
Opgaverne består overvejende af:
- Administrative opgaver ifm. Pladsanvisninger, herunder drift af institutionssystemet (I2), udbetaling af tilskud til pasning privat, digital pladsanvisning mv
- Ansøgninger om økonomisk friplads
- Oprette nye private passere, samt trække opgaver fra i I2
- Bevilling af tilskud til private institutioner i Odder Kommune
- Godkende tilskud til privat pasning, både i og uden for kommunen
- Bevilling af deltidspladser ved barselsorlov
- Liste til udbetaling af egen udbetalingsydelse
- Trække rapporter til kapacitetsanalyser
- Telefontid (pt. 2 timer om ugen)
- Besvare mails
- Vedligeholdelse af I2 system (systemadministrator)
- Beregne div. tilskud i samarbejde med økonomiafdelingen – en gang om året.
Om dig
- Du er struktureret, detaljeorienteret og har god erfaring med administrative opgaver.
- Du skal samtidig kunne organisere og holde styr på data
- Du har flair for tal
- Du er kontoruddannet inden for offentlig administration
- Du trives med en afvekslende hverdag, hvor tæt samarbejde med dagtilbuddene er et afgørende element.
Om Borgerservice
Borgerservice i Odder kommune består pt. af 22 medarbejdere, samt 1-2 elever, som er organiseret i 4 teams. Afdelingen er kendetegnet ved erfarne og fagligt stærke medarbejdere, der arbejder med høj grad af selvstændighed og i selvstyrende teams. Vi lægger vægt på at møde alle borgere i øjenhøjde og med respekt for den enkelte. Vores tilgang er i videst muligt omfang at yde hjælp til selvhjælp, herunder at understøtte borgere i brugen af digitale selvbetjeningsløsninger.
Praktisk information
Ansøgningsfrist: 24. september 2024
Tiltrædelse: Snarest eller senest 1. december 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 3. oktober 2024 og evt. anden samtale mandag den 7. oktober 2024.
Referencer indhentes efter aftale med ansøger.
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til HK overenskomsten. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Malene Balzer på tlf. 4035 4785 eller på mail malene.balzer@odder.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6837b719)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Odder Kommune, Borgerservice, Rådhusgade, 8300 Odder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110908