Receptionist med lettere sagsbehandling til Borgerservice team i Odder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Borgerservice Odder søger kollega til Rådhusets reception, samt lettere sagsbehandling

 

Receptionen på Rådhuset, er indgangen til hele kommunen og derfor en helt central og vigtig opgave. Den primære arbejdsopgave er at servicere borgerne i kommunens åbningstid både telefonisk og ved personligt fremmøde.

Stillingen er p.t. på 20 timer og til besættelse snarest.

Borgerservice består af 22 medarbejdere, som er organiseret i fire teams. Kulturen her er præget af et tæt og velfungerede samarbejde på tværs af de forskellige teams og af et stærkt socialt fællesskab med masser af humor og plads til forskelligheder. Vi har en uformel omgangstone, hvor et godt grin er et uløseligt element i vores hverdag.

Rådhuset åbningstid er :Man-, tirs- og fredage fra kl. 10-14, samt torsdage fra 10 -17.
Onsdag er Rådhuset lukket.

Du vil blive en del af et velfungerende team med 5 andre kolleger.
 

Opgaver:

  • Borgerbetjening både ved personligt fremmøde, digitalt og pr. telefon
  • Betjening af kommunens hovednummer og omstilling herfra
  • Lettere sagsbehandling, som ansøgninger om helbredstillæg m.m.
  • Kontaktperson til gældsrådgiver
  • Øvrige administrative opgaver

 

Ønsker til ny kollega:

  • Har en imødekommende og tillidsskabende personlighed
  • Gode formidlingsevner – indbyder tillid og indbyder til dialog med borgeren
  • Kan arbejde på tværs i organisationen med mange forskellige faggrupper
  • Har en god systematik og kan bevare overblikket.
  • Evnen til at omdanne et problem til en løsning
  • Åben og nysgerrig og evnen til at tænke i helheder
  • Relevant uddannelse, f.eks. kontoruddannelse inden for offentlig administration

 

Som person er du:

  • Udadvendt, opsøgende, nysgerrig og har en positiv indstilling og et godt humør
  • En teamplayer, men du kan også arbejde selvstændigt
  • Motiveres af at yde en god service
  • Faglig nysgerrig og kan tilegne dig viden
  • Trives i en travl og til tider hektisk hverdag

 

Vi kan tilbyde:

  • Et afvekslende job med høj grad af selvstændig kompetence
  • Teamwork og faglig sparring med kolleger
  • Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En travl arbejdsplads som er i stadig udvikling
  • Sparring og sidemandsoplæring
  • Som en af de mindre kommuner er der stor mulighed for selvudvikling og ansvar

Ansøgningsfrist:

Der er ansøgningsfrist d. 12. september 2024.
Vi ser frem til at modtage en motiveret ansøgning vedlagt relevant dokumentation, CV mm. KLik på [Søg stillingen] nederst.

Vi forventer at afholde samtaler d. 17 september 2024 ml. kl. 12-15

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK Kommunal.
Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. Referencer indhentes efter aftale med ansøger.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Malene Balzer på tlf. 4035 4785, eller mail: malene.balzer@odder.dk

 

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=17919695)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Odder Kommune, Borgerservice, Rådhusgade, 8300 Odder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103383

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet