Gymnastik Odder inviterer alle til at deltage i årets optog ved Odder byfest den 31. juli kl. 17. Temaet, "Ting vi springer over", leger med betydningen af at springe, hvor gymnasterne vil bære skilte, der repræsenterer de ting, vi ofte springer over i hverdagen.
Foreningen opfordrer både gymnaster, deres familier og interesserede til at gå med i optoget, hvor der er i alt 30.000 kr. på spil til vindende forening. Med en blanding af energi, humor og et glimt i øjet håber Gymnastik Odder at skabe både smil og eftertanke blandt deltagerne ved den festlige begivenhed.
Kilde: Gymnastik Odder