I fire dage fra d. 26. november og frem til og med mandag d. 29. november vil det ikke være muligt at modtage og sende Digital Post til og fra Odder Kommune og andre offentlige myndigheder.
Odder Kommune er ved at gøre klar til en bedre kommunikation mellem dens borgere, kommunen og andre offentlige myndigheder. Alt gammel post skal flyttes til en ny platform, blandt andet for at øge den digitale sikkerhed.
4 dage uden ny Digital Post fra det offentlige
Fra fredag den 26. november til og med mandag den 29. november kan du ikke modtage eller besvare Digital Post fra offentlige myndigheder. Begge dage inklusive.
I de fire dage kan du fortsat:
- Logge ind med NemID eller MitID på borger.dk og e-Boks og læse den post, du tidligere har udvekslet med offentlige myndigheder.
- Modtage post fra de virksomheder, som du har givet tilladelse til at sende til dig i e-Boks.
Fra tirsdag den 30. november kan du igen modtage og besvare Digital Post fra offentlige myndigheder. Du logger ind med NemID eller MitID, som du plejer.