BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
For kunde søger vi dig, der har lyst til at være med i en god virksomhed - og som med sikker hånd og et godt humør ser en udfordring i at drive forretningen bag vores projekter.
Du får den daglige kontakt til projektleder, medarbejdere, samarbejdspartnere og andre interessenter. Du bliver sparringspartner for ledelsen. Vi er i en super fin udvikling, som du vil have god mulighed for påvirke og være med til.
Dit primære ansvar bliver at holde styr på og føre vores økonomi sikkert i mål. Du står også for bogholderiopgaver og har styr på alt administrativt på kontoret, fra start til slut:
Fakturaer i e-conomic
Likviditetsregnskab og budget
Regnskaber og budgetter månedligt
Momsafregning og lønindberetning
Kontakt til revisor, bank, forsikringsselskab og garantiselskab - herunder klargøre materiale til revisor ved årsafslutning.
Drift af kontor og ellers de løbende opgaver der måtte være behov for at få løst.
Hertil får du også mulighed til at føre arbejdet med virksomhedens ESG-dagsorden i mål.
Du kommer meget hurtigt til at tage over og skal derfor naturligivs på forhånd have god indsigt i arbejdsopgaverne - Du kommer sandsynligvis fra en tilsvarende stilling eller har erfaringer der matcher.
Få en gensidig fortrolig samtale om dine muligheder
Vi håber det måske lige er dig og du vil kontakte Brian fra Henriksen HR, der hjælper os med rekrutteringen på 3147 8001 - for at få mere at vide. Vores stillinger vises løbende på flere jobportaler - du behøver ikke skrive en lang ansøgning, men kun sende os et opdateret og meget gerne motiveret CV, i pdf format til info@henriksen-hr.dk, mærket Controller nu.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Henriksen HR, Grønjords Ager, 8300 Odder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6098036